Listen up, fuckers!

Från och med denna dag kommer jag att starta en ny blogg! givetvis kommer www.iskariot.blogg.se fortfarande finnas kvar, men kommer nu fokusera endast på recensioner av filmer och skivor samt krönikor av alla dess slag.

I skrivande stund är jag fullt upptagen med att rusta upp och ge min nya blogg - som för tillfället går under kodnamn "mupputvandringen" - ett så tilltalande och fräckt utseende som möjligt och den skall inom kort se tillräckligt anständig ut för att kunna ta emot tusentals med besökare (pytt...). 

Bloggens huvudsakliga syfte är att främst agera personlig dagbok åt dess upphovsman (det vill säga mig - Iskariot) och istället för att hitta inlägg med en massa tillkrånglade metaforer och flummiga referenser till hårdrocksband ni aldrig hört talas om så kommer ni få läsa anteckningar om och rapporter från min... "händelserika" vardag. Fokus kommer att läggas på mina dagliga funderingar på allt och ingeting, samt vad som händer i mitt liv. Ni kommer förhoppningsvis inte hitta skitnödiga utlägg om album och dylikt eftersom dessa vänligt men bestämt kommer att hänvisas till min andra blogg. 

Med andra ord - jag kommer att skapa en helt "vanlig" blogg med helt "vanliga" inlägg vid sidan om mitt kulturella högcentra som är www.iskariot.blogg.se. Nuff said... 

Stay tuned! 

Iskariot


    

Kommentarer
Postat av: Koffe

Hmm, en blogg - inget liv. Två bloggar - va är man uppe i då?

Haha, ne skoja, keep on

2009-08-19 @ 18:02:14
Postat av: I, me and myself

hahaha ja jag tänkte också nått i den stilen xD Ne kände jag ville sära på mitt hardcore-intresse och vardagliga liv... blir så fult om jag ska smälla upp ett inlägg där det står att jag åt en korvmacka till frukost bredvid en välformulerad recension av någon random hårdrocksskiva... Lite pedant, ja... :P

2009-08-21 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0